Wednesday 5 October 2011

Boleh teruskan tulis blog.......

assalam,,,,,,,hehehe...akhirnya dapat gak aku teruskan tulis blog ini...agak lama la nak mula balik nak tulis nie...sebenarnya blog nie untuk assignment course IT.....sebab tu la ayat baku2 sikit....tapi da nak abis final exam nie nak gak la post skit...rase cam kosong je blog ak nie....so pasnie ayat memang rojak abis la.....
hehehe rase cam nak delete je blog nie tapi rasa sayang la pulak sebab pasal kawan kan so aku rasa blog nie patut diteruskan sebab sepanjang aku hidup mesti ada kawan disisi aku kan....jadi,,, kat blog nie la aku nak coretkan pasal persahabatan aku....

7 comments:

Anonymous said...

atiq....bucukkkk..
aku kawan....sahabat...@teman..
jawab3...
hehehehe

CikGU aMy-Rule said...

err...plek lak..
aku dlm kebingungan...

AtiQ said...

ape yg bingung nyer....CIKGU...

CikGU aMy-Rule said...

Sye bingung ore yg kt ats tu comment..?!#$

AtiQ said...

x bingung pun paham je ape die ckp...jwapan tuk soklan die 2 ialah sahabat....

CikGU aMy-Rule said...

err..2 pun dak tdika pn tahu dh..de trsurat dan trsirat dsbalik ayat sye...nk tau kne rujuk kak emy..hahak..

CikGU aMy-Rule said...

Lau nk tau rjin2 lh kunjungi blog sye..
warkahcikguamirul2u.blogspot.com..
Smoge demo pahe..