Monday 7 May 2012

Hepy to Hawa...

        assalamualaikum,,,

    Ehem2,,hari ini bertarikh 7 Mei 2012 merupakan ulang tahun kelahiran kawan saya yang ke 19, dia sangat memberi kesan memori didalam hidup saya,,,,persahabatan selama 5 tahun menjadikan diri ini merasakan hadirnya dia membawa kenangan yang tidak boleh dilupakan. Seorang yang ceria dan periang,,kadang-kadang ada juga mood sedih tapi tak selalu sangat(mood sedih sembunyi senyap-senyap).
    
    Di sekolah dulu,kalau ada orang yang sambut birthday mesti di raikan dengan kaw2 punya la,,siap kena simbah dengan air bancuhan milo + nescafe + air sabun pun ada. Yang jenis kreatif sikit ada yang bagi kad2 besday,,ada yang kecil ada yang sebesar kad manila pun ada..

   Kehidupan di asrama memang macam itu,,sebab selama 5 tahun mereka juga la yang menjadi pendengar setia kita tak kira waktu senang ataupun waktu susah. Perasaan seperti amat dihargai dikalangan sahabat mahupun ahli dorm ketika menyambut besday menjadikan diri kita lebih bersemangat. Dapat kad2 dari sahabat dan ada juga yang memberi hadiah untuk menjadi kenangan.

  Semua itu akan menjadikan sebuah persahabatan menjadi lebih manis....
Disini saya ingin mengucapkan hepy besday to my friend Hawa,,,semoga hidup ini sentiasa diredhai Allah s.w.t.,,,semoga umur yang berbaki dapat digunakan sebaik-baiknya......
semoga ceria selalu...semoga persahabatan ini membawa kita kepada redha Illahi..
 p/s: sory tahun nie xdpt nak smbut sama2...^_^

   

No comments: