Saturday 14 February 2015

kuasa DO'A, Allah Maha Mendengar.



Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang.

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

DO'A.
walaupun doa itu dilafaz atau terdetik didalam hati,itu pun dikira doa.selalunya aku akan terdetik hanya dalam hati,,dan aku tahu Allah mendengar apa yang aku katakan. selalu ternampak benda-benda yang tak berapa nak menyenangkan,,,aku hanya mampu doakan dia..(nampak sgt lemah iman,,astaghfirullah) dan aku yakin Allah akan makbulkan tak kira lambat atau cepat.

doa untuk sahabat yang baik-baik saja,jangan pulak kau doakan sahabat dapat bala...nanti doa tu lantun balik kat kite pulak.

pernah doa nak dapat  sahabat yang baik-baik,alhamdulillah Allah sentiasa bagi sahabat-sahabat yang baik sepanjang aku belajar dari sekolah menengah sampai sekarang.


akhir kata mohon doakan saya moga jadi hamba Allah yang berjasa pada ummah.



No comments: