Thursday 1 December 2011

CUAK!!!!!!!

Hari nie pergi pekan dengan kawan, thanx to Atiqah Hasimi sebab sudi teman aku pergi pekan Tj.Malim tu yg agak ganjil la persekitarannya sebab bukan  selalu pun  aku  pergi sana.....First time naik bas Upsi pergi pekan,,,,so tak tahu la bas tu nak lalu mana.....
selalu nyer bas belok ke kiri orang la yang cakap tp.....die belok kanan plak...dalam hati da CUAK da, "mana pulak lak bas nie nak pergi",cakap la ngan kawan aku tu,,,
bas nie nak bawak kite gi mana nie,,,die gi jalan menghala KL dowhhh xkan la nak gi KL kut???? kalo die gi sana mmg aku xkan turun la.....
kawan aku pun CUAK la gak sbb die pun FIRST TIME gi pekan naik bas nie....so maknanya dua2 xtahu bas nie nak gi mane sebenarnya.....jeng3..muka kawan aku tu da pucat da..hahaha......aku plak x berhenti2 bercakap je bas nie nak pergi mana plak nie....jauh sgt kut die U-turn....
bile bas tu belok tiba2 nampak plak signboard TJ.MALIM....uhhhh lega nmpaknya kiteorang berada dijalan yg lurus...kuang3 CUAK je lebih ar kiteorang nie almaklumlah xpernah pergi pekan...kalo pergi pun sbb ade pasar malam je..ha3

Moral of this story....malu bertanya sesat jalan..kuang3...nasib selamat sampai ngan selamat balik..hehehe.
pasnie da x cuak la kalo nak gi pekan lagi da...sbb kite belajar dari pengalaman....

No comments: