Wednesday 16 January 2013

Rindu

Assalamualaikum semua dan salam sejahtera


berhabuk blog tak berupdate,,,,ini entri yang pertama untuk tahun baru,,,yeay,,dah 2013,,,,makin tua la.....woooo

rindu........

rindu......

rindu....

serius rindu banget sih....

ini bukan rindu tahun muda tapi rindu dekat sahabat-sahabat sekolah dulu,,,wuarghhhh,,bila boleh jumpa lagi ye....semua dah duduk jauh2 da

walaupun kita ada kawan baru tak semestinya kita lupa kawan lama....
walaupun kita sekarang bersama dengan kawan baru kita mesti akan rindu untuk bersama dengan kawan lama...rindu itu mesti ada walau dah lama terpisah
walaupun kita gembira dengan kawan baru tapi kita mesti rindu untuk berseronok dengan kawan lama....
kadang-kadang terasa cemburu tengok kawan lama kita ada kawan baru yang boleh kongsi kegembiraan dan kesedihan....terfikir dia dah lupakan kawan lama dia ke???????
huhuhu...bukan tak sayang kawan baru, kadang-kadang,,,,kita akan terasa kehilangan kawan lama kita,,

makanya,,,,saya rindu sangat dengan anda-anda semua,,,,,semua perkara kita buat sama-sama,,,bila dah terpisah,,saya rindu nak buat semua tu dengan anda semua,,,huhuhu,,,,

sebelum berakhir saya bersyukur sangat sebab diberi kesempatan untuk mengenali sahabat2 yang saya sayangi.semoga ukhuwah kita tidak terpisah walau jarak memisahkan kita...


saya RINDU anda
anda rindu saya tak???
huhuhu,,,

No comments: