Saturday 14 June 2014

Buku OHHH Buku

Assalamualaikum
semuaaaaa

memandangkan post yg lepas ada citer pasal pesta buku,,
makanya saya disini nak menyatakan bahawa buku-buku yang saya borong itu semua separuh dari gaji saya...kahkahkah(punya la semangat borong buku,sampai tak ingat bajet berapa).

firstly,kami kesana adalah dalam 6 org termasuk saya sekali,ramai juga terserempak dengan kenalan2 sekolah lama dan universiti,(yg dekat Uni seorang ja,dari sek lama ramai la jugak,,cehhhh,padahal tak sampai pun 10org,semua junior2,ada jgak senior.)

jalan punya jalan terjumpa booth fixi,,apa lagi kaut 6 buku,,sebab guna baucer banyak la saya membeli,nasib baik dah buat list buku apa ja yang nak beli,kalau tak,,,ermmm terbang baucer saya kat fixi je,,baucer yang lain2 nak kena belanja kat booth lain jugak..,pergi booth jemari seni apa lagi jugak kaut semua buku Hlovate,keh2,versus tak ada lagi makanya beli,,,,pakej Aa+Bb dan tunas sekali....owhh tak lupa jugak Vehaen:suatu cerita,,,(otw baca buku nie,,bestttt)

memandangkan dari awal dah buat list buku apa yang patut dibeli dan boothnya sekali,,cuma ada 1 je buku yg tak dapat dijumpai,,huhuhu sedih jugak...buku Pimpinlah aku kesyurga,akhirnya dapat jua saya miliki,,(punyalah jauh cari kat KL,rupa-rupanya ada je kat KS nie)...gumbira rasa hati.

banyak juga buku yg da abis baca,cuma tunggu turn ja buku mana yg perlu dihabiskan,,beli banyak2 tapi tak baca pun tak ada guna,

motif kedua pergi pesta buku,sebabnya nak jumpa amanwan depan2,,,gaya macam miang keladi,,,tapi buat muka tembok besar china,kahkah,,dgn tak berapa malunya,,,"aman nak tngkp gambar boleh ke"....kahkahkah,,sekali dia tnya ada ke singgah booth beli nomik dia,,,dgn tak bape nak segannya jujur cakap tak singgah sbb ramai org,(padahal tak tahu pun booth mana dia promote tu,,hehhe sorry aman)
sampai disitu saja cerita pasal buku yg diborong di pesta buku,,ada masa nnt mungkin kalau saya rajin akan ceritakan sedikit mengenai buku2 yg telah dibaca.Insyaallah.


No comments: