Thursday 21 July 2011

Penghabisan tingkatan 4

Wajah-wajah sahabat sekelasku.Dengan kehadiran merekalah membuat persahabatanku bersama mereka lebih manis.
Perkara yang amat menyeronokkan ketika aku berada di tingkatan 4 ialah mendapat sahabat baru tidak kira dari sekolah harian mahupun sekolah asrama.Mungkin bagi sahabat-sahabatku yang lain tidak menyenangi kehadiran mereka ke sekolahku,namun bagiku memperoleh sahabat yang ramai amat mengembirakan hatiku.Aku senang untuk berkawan dengan mereka walaupun mungkin mereka berasa janggal pada mulanya untuk berkawan denganku namun dengan sikap agar tidak meninggi diri kepada orang lain membuatkan mereka senang berkawan denganku.Selepas lebih kurang setahun aku dan sahabat berkawan segalanya berlalu dengan pantas.
Pelbagai kenangan yang dapat aku lalui bersama dengan mereka ,walau hanya satu tahun.Aku dan sahabat-sahabatku belajar di kelas 4 Jannatul Naim.Kelas ini banyak memberi kenangan kepada kami.Kelas ini jugalah pernah dinobatkan sebagai kelas terbersih,tetapi selepas menggondol banyak kali sebagai kelas terkotor.Segala memori antara kami rakan sekelas tidak dapat dilupakan.
Kenangan sewaktu menjalani prep malam di kelas 4 Jannatul Naim bersama-sama mengulang kaji pelajaran.
                                   
                                       

2 comments:

Auni ^^ said...

atiqq :( rindunyaa!

AtiQ said...

mmg la ak rindu gak time f4....mcm dak2 pun ade time tu...